Διαδικασία επιστροφής

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Έχετε το δικαίωμα της αλλαγής των προϊόντων μας αρκεί:

– Να μην υπάρχει άγχος είμαστε εδώ για να τα λύσουμε όλα!!!

– Μπορείτε να τα δοκιμάσετε και εάν σας αρέσουν έχει καλώς εάν δεν σας αρέσουν εδώ είμαστε να τα λύσουμε όλα με αντικατάσταση του προϊόντος.

Εάν τα εμπορεύματα παραδόθηκαν εσφαλμένα ή υπέστησαν ζημιές, στείλτε μας email στο support@elite-optics.com.cy  και θα κανονίσουμε να διορθώσουμε την κατάσταση.

Τα αντικείμενα μπορούν να επιστραφούν μόνο αν είναι αχρησιμοποίητα και σε κατάσταση επαναπώλησης με όλες τις ανθεκτικές σε παραβίαση σφραγίδες, συσκευασίες και οποιοδήποτε σελοφάν άθικτο και κλειστό.

– Αλλάγες δεν γινόνται σε προιόντα που έχουν γίνει ειδική παραγγελία στην κατασκευάστρια εταιρεία κατόπιν δική σας επιθυμία.

– Για να γίνουν αλλαγές θα πρέπει να επιστραφεί το προιόν στην κατάσταση που το παραλάβετε και να επιστραφεί στο καταστημά μας με Courier και να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά με πιο προιον θέλετε να αντικατασταθεί.

– Τα έξοδα αποστολής για τις αλλαγές επιβαρύνουν τον πελάτη.

– Σε περίπτωση ελατωματτικού προιοντος αυτο αντικαθισταται με το ιδιο και δεν προβλέπεται επιστροφή χρηματων .

– Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία επιστροφής να μη ξεπερνάει τις 14 ημερολογιακές ημέρες.

Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε στη διάθεση σας και μπορείτε να επικοινωμησετε στο email  support@elite-optics.com.cy

Εάν επιθυμείτε να επιστρέψετε ή να αντικαταστήσετε ένα αντικείμενο, στείλτε τα στοιχεία στην παρακάτω διεύθυνση. Εάν δεν έχετε πλέον το τιμολόγιό σας, συμπεριλάβετε μια επεξηγηματική σημείωση που αναφέρει τον αριθμό παραγγελίας και τον λόγο επιστροφής.

Για περαιτέρω βοήθεια παρακαλώ στείλτε e-mail στο  support@elite-optics.com.cy

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ

Ποια είναι η πολιτική επιστροφής και επιστροφής χρημάτων;

Πλήρως λειτουργικό προϊόν: Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν για επιστροφή χρημάτων εντός 14 ημερολογιακών ημερών το πολύ μετά την ημερομηνία παράδοσης. Θα σας επιστραφεί η τιμή του προϊόντος και το ΦΠΑ. Τα έξοδα αποστολής δεν θα επιστραφούν. Δεδομένου ότι δεν ευθύνεται για προϊόντα υπό διαμετακόμιση, συνιστάται η αποστολή προϊόντων μέσω ασφαλισμένης μεθόδου αποστολής. Είστε υπεύθυνοι για τα έξοδα αποστολής επιστροφής. Μετά από περισσότερες από 14 ημερολογιακές ημέρες, δεν θα χορηγούνται επιστροφές χρημάτων.

Το προϊόν δεν λειτουργεί από την αρχή («νεκρό κατά την άφιξη»): Εάν το αγορασμένο προϊόν δεν λειτουργεί όταν χρησιμοποιείται, μπορείτε να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων εντός 14 ημερολογιακών ημερών μετά την παράδοση. Στη συνέχεια, το προϊόν θα παραληφθεί από μεταφορέα στο σπίτι σας δωρεάν. Σε περίπτωση που περιμένετε περισσότερες από 14 ημέρες μετά την παράδοση, μπορείτε να ζητήσετε επισκευή μόνο για εγγύηση του εν λόγω προϊόντος, αλλά όχι επιστροφή χρημάτων για επιστροφή χρημάτων.

Παρακαλούμε επικοινωνήστε πάντα με το γραφείο εξυπηρέτησης πελατών στο 96102151 πριν επιστρέψετε ένα προϊόν.

Διαδικασία επιστροφής χρημάτων & αντικατάστασης προϊόντων

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ:

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο μέγεθος ή άλλο προϊόν, εφόσον το αρχικό προϊόν βρίσκεται στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκε και με όλα τα πιστοποιητικά γνησιότητας που το συνόδευαν. Τα έξοδα επιστροφής βαραίνουν αυτόν που κάνει την επιστροφή και για την επιστροφή αλλα και για την παραλαβή του νεου προιόντος !

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ- ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ:

Είναι δυνατόν να ακυρώσετε την παραγγελία σας στις ακόλουθες περιπτώσεις:

1) Πριν την αποστολή του προϊόντος μέσω email support@elite-optics.com.cy

2) Μετά την παραλαβή του προϊόντος, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του. Διευκρινίζεται ότι για να προχωρήσετε στην επιστροφή χρημάτων πρέπει το προϊόν να βρίσκεται στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκε, χωρίς φθορές και χωρίς να λείπουν τα αποδεικτικά που το συνόδευαν, εντός της αρχικής συσκευασίας του. Εφόσον επιστραφεί και ελεγχθεί από το αρμόδιο τμήμα, τα χρήματά σας θα επιστραφούν σε 3-4 εργάσιμες ημέρες και  ο πελάτης χρεώνεται τα έξοδα αποστολής για την επιστροφής του προϊόντος.

3) Σε παραγγελίες κάτω των 50€ που έχουν πληρωθεί έξοδα αποστολής και αντικαταβολής δεν επιστρέφονται, επιστρέφεται μόνο το ποσό του προϊόντος .

4) Αλλαγές δεν γίνονται σε προιόντα που έχουν γίνει ειδική παραγγελία στην κατασκευάστρια εταιρεία κατόπιν δική σας επιθυμίας.

Η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο έγινε η πληρωμή. Σε περίπτωση αγοράς με αντικαταβολή απαιτείται να μας ενημερώσετε με ένα τραπεζικό λογαριασμό σας (ονοματεπώνυμο δικαιούχου, τράπεζα, ΙΒΑΝ λογαριασμού), ώστε να γίνει εκ μέρους μας η κατάθεση του ποσού. Δικαίωμα επιστροφής χρημάτων υπάρχει στους άμεσα διαθέσιμους κωδικούς της σελίδας.

Σε κάθε περίπτωση για αίτημα επιστροφής χρημάτων ή αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να έχει προηγηθεί επικοινωνία με το ηλεκτρονικό κατάστημα μέσω email.

Πότε θα εμφανιστεί η πίστωση στην κάρτα μου;

Η πίστωση επιστροφής χρημάτων θα εμφανιστεί στην κάρτα σας εντός 5-7 εργάσιμων ημερών από τη στιγμή που θα λάβουμε ένα επιστρεφόμενο προϊόν.

Αξιώσεις ζημιάς που σχετίζονται με την παράδοση του προϊόντος

Οποιαδήποτε αξίωση ζημιάς πρέπει να αναφέρεται στο γραφείο εξυπηρέτησης πελατών εντός 14 ημερολογιακών ημερών μετά την παράδοση. Στη συνέχεια, το προϊόν θα παραληφθεί από έναν μεταφορέα στο σπίτι σας δωρεάν.